BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
METHOD:PUBLISH
CALSCALE:GREGORIAN
PRODID:-//WordPress - MECv6.5.6//EN
X-ORIGINAL-URL:https://snelverzet.nl/
X-WR-CALNAME:Snel Verzet Hoogland
X-WR-CALDESC:Toerfietsvereniging
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
X-MS-OLK-FORCEINSPECTOROPEN:TRUE
BEGIN:VEVENT
CLASS:PUBLIC
UID:MEC-722caafb4825ef5d8670710fa29087cf@snelverzet.nl
DTSTART:20210328T083000Z
DTEND:20210328T113000Z
DTSTAMP:20210308T125200Z
CREATED:20210308
LAST-MODIFIED:20210317
PRIORITY:5
TRANSP:OPAQUE
SUMMARY:Sociale SVH Openingstocht
DESCRIPTION:Schrijf je nu in\nUpdate woensdag 17 maart 2021: zie toegevoegde rode tekst.\nDag Snel Verzetters,\nOnlangs heeft het kabinet besloten dat buitensporten weer mag vanaf een leeftijd van 27 jaar. Echter is er wat onduidelijkheid geweest rondom de regelgeving. Zeker naar aanleiding van onderstaande communicatie met betrekking tot de Openingstocht hebben we veel opmerkingen gekregen van leden dat fietsen met vier niet toegestaan is. En dit klopt. Fietsen met vier is toegestaan op een afgesloten accommodatie (bv. wielerparcours Eemland), maar helaas niet op de openbare weg. Daar mag maximaal nog in duo’s worden gefietst. Naar aanleiding hiervan hebben we als bestuur geprobeerd via de SRO en de gemeente voor elkaar te krijgen dat we toch met vier op pad mogen. Helaas is dit (nog) niet gelukt. Wat betekent dit nu voor Snel Verzet Hoogland en de Openingstocht?\nWe laten de Openingstocht WEL doorgaan, echter met een paar aanpassingen ten opzichte van het oorspronkelijke plan. Samengevat houdt dit in:\n– We fietsen maximaal in duo’s.\n– We vertrekken vanuit een zelf gekozen locatie (dus NIET Altis).\n– De vertrektijd wordt verruimd, dus starten mag tussen 9:00-10:00 uur.\n– Laten we extra scherp zijn met elkaar bij de afsluiting bij de Gloeiende Gerrit. Wordt het te druk, wacht dan even netjes tot de andere leden zijn vertrokken.\nHieronder heb ik de wijzigingen doorgevoerd in de oorspronkelijke tekst.\nWat gaan we doen?\n– We gaan drie verschillende routes fietsen in duo’s(verderop meer).\n– Het toegestane aantal fietsers in één groep bedraagt maximaal 2 fietsers.\n– We vertrekken vanuit een zelf gekozen locatie tussen 9:00-10:00 uur.\n– We sluiten af met broodjes en een drankje bij de Gloeiende Gerrit in Hoogland.\nRoutes\n– De 28 & 31 groep rijden richting Lage Vuursche van 48km of de Stichtse Brug (windmolens). Iedereen die zich momenteel heeft ingeschreven heeft voor route Lage Vuursche gekozen. Dit wordt dus de route voor de 28 & 31.\n– De 34 groep rijdt richting Lunteren voor een rondje van 62km.\n– De 37, 40 en evt. 40+ rijden richting Driebergen / Wijk bij Duurstede voor een rondje van 76km.\n– We hebben besloten om drie verschillende routes (en windrichtingen) te kiezen om inhalen door de snelle groepen in de laatste 10-15km te voorkomen. Dit zou gebeuren wanneer je allemaal dezelfde route rijdt en de snellere groepen een lusje extra doen.\n– De routes staan inmiddels op Wikiloc. Gratis account aanmaken dan kan je ze downloaden. Ze zijn te vinden door op onderstaande knoppen te klikken.\nRoute Lage Vuursche – 48km (28-31)\nRoute Lunteren – 62km (34)\nRoute Driebergen / Wijk – 76km (37-40+)\nGloeiende Gerrit\nDe afgelopen jaren sloten we de Openingstocht regelmatig af bij de Gloeiende Gerrit met een pannenkoek. Dit gaan we dit jaar wederom doen, maar net iets anders.\n– Bij aankomst is een loket ingericht waarbij je een drankje kan pakken en twee belegde broodjes krijgt aangereikt. Beide gesponsord door de club!\n– Deze kun je gezellig met je fietscollega’s nuttigen op de grote parkeerplaats bij de Gloeiende Gerrit.\n– Houdt hierbij de geldende Corona richtlijnen in het oog. Dus houdt te allen tijde 1,5m afstand.\n– Gezien de huidige regelgeving doen we niet aan een refill, ofwel je krijgt maar één keer een rondje eten en drinken.\n– Nadat je uitgegeten en gedronken bent word je ook vriendelijke verzocht huiswaarts te keren, zodat iedereen kan genieten van een mooie afsluiting en de parkeerplaats niet te vol raakt.\n– Extra aandachtspunt: let er goed op dat wanneer het te druk wordt je even wacht (als je nog niet aan de beurt bent geweest) of je vertrekt als je al een tijdje op de parkeerplaats staat. Laten we er samen een mooie dag van maken!\nVerder\n– Aangezien het een Social Ride is zijn ook dit keer introducees (die nog geen lid zijn van SVH) wederom welkom. Je kunt dit aangeven bij je inschrijving.\n– Inschrijven kan, net als bij de Gravel Ride, via een inschrijfformulier op de website.\n– Mochten de weersvoorspellingen slecht zijn dan communiceren we onze maatregelen in de week voorafgaand aan de tocht.\n– Probeer je voor maandag 22 maart 2021 op te geven, zodat de Gloeiende Gerrit inkopen kan doen op basis van het juiste aantal.\n– Mocht je je nu al ingeschreven hebben en op basis van de aanpassingen niet meer mee willen doen stuur dan even een mail aan evenenementen@snelverzet.nl.\nAls bestuur kijken we wederom uit naar een gaaf evenement. We hopen natuurlijk op jullie positieve medewerking.\nVoor vragen kan je een mail sturen naar evenementen@snelverzet.nl.\nMark ten Thije\nBestuurslid Evenementen\nSchrijf je nu in\n
URL:https://snelverzet.nl/events/snel-verzet-openingstocht/
ORGANIZER;CN=Mark ten Thije:MAILTO:evenementen@snelverzet.nl
LOCATION:Eigen startplek
END:VEVENT
END:VCALENDAR
